گوشهِ امن

یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند...

گوشهِ امن

یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند...

نجف خونه ی بابامه....

شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

سلام!

۲۳روز از آخرین پستی که گذاشتم میگذره شاید باورتون نشه:) اون دوره قم اونقدری یهویی بود و سین برنامه قوی و سنگینی داشت که من که وقت نکردم پست بنویسم و کل مسیر تا قم رو اتوبوس داشتم کلیپ غدیر رو اماده میکردم.! شاید باورتون نشه دوبار جمکران و یه ساعت حرم بانوجان فقط تونستم برم توی سه روز...

حرفا زیاده ولی وقت نوشتن کم...

خواستم بگم اگر اتفاقی نیافته...

اگر مشکلی پیش نیاد و 

باباجان بطلبه ۳۰یا ۳۱ مرداد عازم نجف هستم برای خدمت توی حرم....

و قراره اونجا نزدیک ۲۰ روز این هیات در بخش های مختلف حرم خدمت کنند

یکی از بخش های که عزیزان هستند جنه الاطفال هست...

قراره برای بچه های این قسمت علاوه بر هدایا آبنبات خریداری بشه...

اگر دوست دارید کمک کنید لطفا اعلام کنید❤️

 

چطوری میتونید کمک کنید؟

شماره کارت رو بگید ارسال میکنم.

و شما مبلغی که کمک کردید رو میگید به من :)

وقتی هم خریداری شد من پست اینجا میزارم و عکس بارگزاری میکنم براتون

مثل بقیه کارهای خیر همچیز واضح باید باشه برای اونی که کمک میکنه که اطمینان حاصل بشه🖤🌼

اگر دوست داشتید این پست رو لینکش رو توی صفحات خودت بزارید 

قول میدم پیامای شخصی صفحه رو چک کنم سریع..

  • Z.sadat. m🤍

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی