گوشهِ امن

یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند...

گوشهِ امن

یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند...

زمان با کسی که دوستش داری زود میگذره

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۲۷ ق.ظ

دارم برمیگردم 

دلتنگی یه هفته قبل از امروز شروع شده بود...

به قول اون نوحه

زود میگذره اره زود میگذره

زمان بی کسی که دوسش داری سخت میگذره

شبایی که با گریه بیداری سخت میگذره

اگه رامون ندی حرم به حال و روز مادرم سخت میگذره

اگه مسیر وا نشه حرم قرار ما نشه سخت میگذره

سخت میگذره آره سخت میگذره واسه یه بیچاره سخت میگذره

آخ اربعین رفته ها میدونن بی کربلا داره سخت میگذره

 

گوش بده رفیق...

۱۸ روز توی نجف زندگی کردن عجیب چسبید...

فقط حنانه از بدو بدو ها و خستگی و بی خوابی های من میتونه حرف بزنه

ولی این ۱۸ روز با خستگی ها رو من ۹ماه براش جون کنده بودم...

و راضیم

راضیم اگر بخاطرش دوباره بخوام توی همون مسیر با همه ابهامات و ندونم کاری ها قرار بگیرم...

نجف نجف نجف نجف نجف خونه بابامه💔❤️‍🩹

ببین حرف زیاد دارم

برسم شهرمون ۵ روز بدو بدو برا سفره امام حسن داریم.

به حاجی رئیس هیاتی که نجف بودیم بهش گفتم من یه اربعین دیگه دارم تا برسم شهرخودمون دارم  یه هفته بهم فرصت بده :))

گفت دختر جان یه هفته کمه

یه ده روز دیگه!!

گفتم خداخیرت بده تا اوکی بشیم من هرکاری برات بخوای میکنم

دو تا مستند هم قراره ادیت و تدوین کنیم

خدا بده برکت....

از متنم باید فهمیده باشی حرف زیاد دارم و هی میپرم🤭

بچه های کانال #خانم_عین رو میشناسن!

اره خلاصه این چهارمین سفر باهاش بود و عالی...

یاعلی مدد

 

 

  • Z.sadat. m🤍

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی